Læs Magasinet Finans om barsel og senkarriere. Kredsblad for Danske Bank omdelt ved en fejl

Ved en fejl modtager medlemmer af Finansforbundet i Nordea udover Magasinet Finans’ august-nummer også kredsbladet fra Finansforbundet i Danske Bank, og der står 'Danske Kreds' på kuverten. Vi beklager forvirringen!

29. aug. 2021

Finansforbundet i Nordeas næste kredsblad udkommer til november, så det er helt som det skal være, at du ikke har modtaget lokale nyheder fra os.

Magasinet Finans’ nyeste nummer stiller skarpt på bl.a. karriere, barsel og senkarriere. På side 38 kan du finde en billedserie fra Nordeas hovedkontor på Metro før kontortid. Og på side 50 kan du læse, hvordan Ester Ribas som tillidsrepræsentant i Nordea Debt Collection har holdt kvartalsmøder med sine kolleger.

Du kan læse Magasinet Finans online her.

Næste nummer af vores eget lokale blad, Finansforbundet i Nordea, udkommer fredag 26. november sammen med november-nummeret af Magasinet Finans.

Tidligere medlemsblade
Du kan finde tidligere udgivelser af Finansforbundet i Nordea her.
Du kan finde tidligere udgivelser af Magasinet Finans her.

Input til Finansforbundet i Nordeas kommunikation?
Har du forslag til nye historier eller anden kommunikation, hører vi gerne fra dig. Skriv en mail til Finansforbundet i Nordeas kommunikationsrådgiver på jesper.kiby.denborg@nordea.com eller den politiske kommunikationsansvarlige på mona.svan@nordea.dk.

Afmelding af fysisk blad
Mange medlemmer foretrækker at læse det fysiske blad (især ved længere artikler), mens andre foretrækker at modtage det digitalt - og atter andre foretrækker et mix.

Ønsker du at gå 100 % digitalt, kan du heldigvis let afmelde at modtage bladet i din postkasse: Kontakt Finansforbundets medlemsservice på tlf. 32 66 13 76 eller medlem@finansforbundet.dk og fortæl, om du ønsker at afmelde alle blade, kun Magasinet Finans (Finansforbundets blad, der udkommer 6 gange årligt) eller kun Finansforbundet i Nordeas blad (udkommer 3 gange årligt).

Papiret til Magasinet Finans og til Finansforbundet i Nordeas blad kommer i øvrigt fra svenske skove, og her er betingelsen, at der plantes nye træer 1:1 for hver gang, træer fældes og anvendes til papirproduktion.