Faglige fredage giver hurtig og brugbar viden

Flere fredage i foråret kan du få fagligt indspark til dit arbejdsliv, når Finansforbundet i Danske Bank inviterer dig til ny virtuel viden på 30 minutter.

Sover du godt nok om natten, er din LinkedIn-profil helt skarp, og har du overblik over dine mulighederne for kurser og uddannelse i Finanskompetencepuljen? Hvis du kan svare ja til alle tre, behøver du egentlig ikke læse videre. Hvis du til gengæld mener, du kan lære noget nyt, kan du allerede nu melde dig til en eller flere af Finansforbundet i Danske Banks faglige fredage, som løber af stablen i foråret.

Hvert oplæg varer max en halv time; du kan deltage hjemmefra, og vi lover dig, at alle oplæg er sat sammen, så du får noget med hjem.

Se her, hvad du kan melde dig til:

Flere kvinder på ledelsesgangene i Danske Bank

19. marts kl. 12 - 12.30 og på engelsk kl. 13 - 13.30

Hvad sker der i koncernen for at gøre Danske Bank mere divers, og hvad kan kvinder selv gøre for at sparke døren ind til en ledende rolle?

Læs mere og tilmeld dig her (dansk)

Læs mere og tilmeld dig her (engelsk)

Sov godt hele natten

9. april kl. 12 - 12.30

Søvncoach Mikael Rasmussen vil øge din viden om normal søvn og om søvnforstyrrelser. Vi tager udgangspunkt i den seneste forskning på området med fokus på gode råd og brugbare teknikker til at forbedre din egen søvn.

Læs mere og tilmeld dig her

Sådan får du en professionel LinkedIn-profil

23. april kl. 12 - 12.30 og på engelsk 13 - 13.30

Ved denne faglige fredag kan du høre mere om, hvordan du bruger LinkedIn aktivt og få tips og idéer til, hvordan du opbygger en stærk og tydelig profil på det sociale netværk.

Læs mere og tilmeld dig her (på dansk)

Læs mere og tilmeld dig her (på engelsk)

Opgrader dine kompetencer med Finanskompetencepuljen

7. maj kl. 12 - 12.30

Ved denne faglige fredag får du et overblik over, hvordan du kommer i gang med at bruge finanskompetencepuljen til at skærpe din egen profil og fylde ny viden i tanken.

Læs mere og tilmeld dig her

Alle er velkomne

Faglig fredag er åbent for alle medarbejdere i Danske Bank.

Har du en kollega, der endnu ikke er medlem af Finansforbundet, må de gerne være med, hvis vi får lov at kontakte dem for at fortælle om mulighederne for medlemskab efterfølgende.

Alle nye medlemmer byder vi velkommen med gratis medlemskab de første tre måneder.