Danske Kreds skifter navn og logo

Den 27. november siger vi farvel til ”Danske Kreds” og goddag til ”Finansforbundet i Danske Bank”.

27. nov. 2019

På Danske Kreds' ordinære generalforsamling i maj besluttede de delegerede at ændre kredsens navn til "Finansforbundet i Danske Bank", når Finansforbundets nye visuelle identitet var klar til at blive implementeret.

I dag eksekverer vi beslutningen og ændrer navn og logo på alle platforme.

Det nye navn er måske ikke så mundret som det gamle, men til gengæld beskriver det os helt præcist: Vi er til for alle jer, der er medlem af Finansforbundet og arbejder i Danske Bank.

Vi håber, at alle medlemmer vil tage godt imod det nye navn.

Danske Kreds / Finansforbundet i Danske Bank kan fortsat træffes på tlf. 45 14 01 11 og mail@danskekreds.dk og snart også finansforbundet@danskebank.dk.

I dag eksekverer vi beslutningen og ændrer navn og logo på alle platforme.

Vi håber, at alle medlemmer vil tage godt imod det nye navn.