Hvervematerialer til studerende og studentermedhjælpere

Finansforbundet er gratis for alle studerende, som er optaget på en uddannelse inden for finans eller økonomi.

Vi samarbejder med studerende på CBS, ITU, erhvervsakademierne, KU, AAU og Århus Universitet (AU) om at udvikle de bedste tilbud til unge.

Den studerende er måske allerede medlem af DJØF/IDA, men kan også sagtens blive medlem hos os og bruge studietiden til at vurdere, om de vil fortsætte medlemskabet.

Studerende har bl.a. adgang til disse medlemsfordele:

• Arrangementer og kurser til medlemspriser (samme ydelser som betalende medlemmer)
  • Særlige tilbud udviklet for studerende
  • Feedback på CV og ansøgning indenfor 24 timer
  • Karriere coaching
  • Danmarks billigste studieforsikring hos TRYG
  • 100-vis af rabatter hos Forbrugsforeningen

Studerende med studiejob inden for sektoren, har adgang til de samme medlemsfordele som betalende medlemmer – dog undtaget Finanssektorens feriehuse.

Kontakt med studerende der ikke er medlem

Vil du tage fat i en studerende som ikke er medlem, kan du benytte nedenstående ressourcer til at inspirere og hjælpe dem til at lære Finansforbundet at kende.

Mailtekster (PP)

Medlemmer

Vil I sætte ekstra fokus på studerende som kan henvise ikke-medlemmer (MGM) og dermed få et gavekort på 100 kr.?

Vil I selv henvise nogle? Så skriv dem ind efter du har fået deres accept på nedenstående link.

MGM kampagne studerende DK

MGM kampagne studerende UK

Opslagsværk: Finansk Dansk

Et opslagsværk der giver en introduktion til ord og begreber i den finansielle verden.

Finansk - Dansk

Produktoverblik

Har I behov for nemt at vise, hvad der er på hylderne, så hent en A4 print-selv produktflyer.

Produktoverblik Studerende DK (pdf)

Produktoverblik Studerende ENG (pdf)

Hvervemateriale

Generelle hvervematerialer og -redskaber, som du kan bruge til at planlægge og gennemføre hverveaktiviteter.

Se materialet udviklet til hvervning generelt

Kontakt os

Du er velkommen til at kontakte Daniel Dalum-Larsen, konsulent.

Du kan også skrive til DDL@finansforbundet.dk