Bliv tillids
repræsentant

Nu kan du blive tillidsrepræsentant og være med til at gøre en forskel for dig selv og din arbejdsplads. Men måske ved du ikke, hvad det præcist vil sige at være tillidsrepræsentant..? I så fald er du ikke alene. Derfor har vi gjort det lettere for dig at blive klogere på rollen og arbejdet som tillidsrepræsentant.

De 6 kandidater 2960X1665

Velkommen til et nyt arbejdsliv

"Vi skal bruge erfaringerne til at indrette arbejdslivet bedre for den enkelte og for vores arbejdsfællesskaber"
- Michael Budolfsen, næstformand i Finansforbundet
Karrieresamtale

Ønsker du hjælp til at opnå bedre trivsel?

Har du nogle arbejdsmæssige trivselsudfordringer, du har brug for at tale om? Hvis du foretrækker en uvildig person udenfor din virksomhed, kan du booke en gratis trivselssamtale med en konsulent i Finansforbundet.

Book en samtale

Historier fra hverdagen

Hvordan kan vi styrke den mentale sundhed i fremtidens digitale arbejdsliv?

Følg med i projektet 'Future Work Lab', hvor Finansforbundet sammen med en række virksomheder og forskere undersøger fremtidens digitale arbejdsliv.

Signe Bjørg Lyck

Finansforbundet mener

Nyt regelsæt for hjemmearbejde

Finansforbundet vil arbejde for at modernisere reglerne for hjemmearbejde, så de også rummer det fleksible arbejdsliv.

ur, arbejdstid

Del dine idéer med os

Vi hører gerne fra dig

Har du en god idé til, hvordan vi i fællesskab kan styrke trivslen i det fleksible arbejde?

Send din idé her
samtale, udveksling