Bliv gratis studiemedlem

Vil du også lande drømmejobbet efter studiet? Bliv gratis studiemedlem af Danmarks største netværk af finans- og IT-professionelle og få foden indenfor.

FF Student Kampagne

Ryk tættere på drømmejobbet med bl.a.

Tjek af CV og jobansøgning

Få en gennemgang af dit CV og din jobansøgning, inden du sender dem afsted, så de bliver helt skarpe. Det gælder både, hvis du skal søge studiejobs og jobs efter endt studie.

Juridisk rygdækning

Vores jurister sidder altid klar til at hjælpe dig med for eksempel kontrakttjek og forhandlingsteknik – også i forhold til dit studiejob.

Mentorordning

Lær fra de erfarne i branchen og bidrag selv med ny viden – normalprisen er 5000 kr. men gratis for studerende.

Forsikring for 60 kr. om måneden

Du kan få en indbo- og rejseforsikring for dig og din sambo for kun 60 kr. hos Tryg Forsikring. Du kan også få en ulykkesforsikring for 45 kr. og en elektronikdækningsforsikring for kun 39 kr.

Netværk for unge

I vores netværk NYA, Network of Young Academics, kan du møde ligesindede og begynde at opbygge dit netværk. Via dansk IT får du også adgang til netværket Dit Akademi.

Events og kurser

Fuld adgang til 200+ arrangementer hvor du kan møde ansatte i branchen og dermed styrke dit netværk tidligt. Derudover har vi målrettede kurser til studerende som bl.a. Excel.

Medlemsfordele

Som gratis studiemedlem af Finansforbundet får du fuld adgang til alle vores services og kan dermed opnå en dyb viden om finansbranchen, før du er færdiguddannet.

Bliv Gratis Studiemedlem Medlemsfordele

Pris: 0 kr.

Bliv gratis medlem i dag, hvis du kan se dig selv arbejde indenfor det finansielle område. Pris efter studie: 260 kr. i job - 170 kr. ledig.

Meld dig ind

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg blive medlem?

Alle studerende på uddannelser, der retter sig mod det finansielle område, kan blive medlem.

Hvad er opsigelsesvarslet for mit medlemskab?

Der er intet opsigelsesvarsel som studerende. Du kan sige op fra dag til dag.

Når du nærmer dig dimissionsdatoen, får du et opkald fra os, hvor vi sammen kigger på dine muligheder som medlem i finanssektoren.

Hvis du ikke ønsker at fortsætte som betalende medlem, kan du kontakte os på medlem@finansforbundet.dk.

Hvad gør jeg, hvis jeg snart er færdig?

Vi står altid klar til at rådgive dig, når du nærmer dig din dimission. Hvis du har afsluttet din uddannelse, vil du modtage en mail fra os med relevant information, som vi skal bruge fra dig for at kunne hjælpe dig bedst muligt. Vi bestræber os altid på at ringe alle studerende op, som vi ikke får kontakt med ellers.

Hvad er Finansforbundets a-kasse?

Finansforbundets a-kasse er en del af FTFa og et tilbud til dig, der uddanner dig inden for finansområdet. Vi tilbyder en samlet løsning for at kunne levere en komplet og relevant rådgivningsoplevelse, hvor a-kasse og forbund sammen kan støtte dig i alle dele af dit studieliv.

Læs mere om Finansforbundets a-kasse for dig som studerende

Smag på det finansielle område

Deltag i et af vores gratis webinarer og få en smagsprøve på den viden og indsigt, du får som medlem af Finansforbundet.

Se gratis webinarer
Selvledelse(1800X1350)

Få en personlig intro til Finansforbundet

Send dit navn og telefonnummer, så ringer vi dig op hurtigst muligt.

Skriv mail
samtale, udveksling