Menuluk

Træn din evne til at håndtere forandringer - udviklingsforløb i din forandrings-DNA

2. sep 2020, 9.00 - 16.00
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
Format Kursusforløb
tilmeldingsfrist 17. august 2020
Pris 2.000,00 kr.
Åben
02

Mærker du til daglig forandringer i dit arbejdsliv, og er du i tvivl om, hvordan du bedst ruster dig til at håndtere dem? Få et solidt greb om dine forandringskompetencer ved at deltage på dette forløb, der strækker sig over fire dage i perioden 2. september til 8. december.

Du kender måske det at tvivle på, om dine evner og kvalifikationer vil række i en fremtid, ingen af os kender, og som sandsynligvis vil indebære nye krav til os. Måske kender du også følelsen af, at der skal ske noget nyt i dit liv, uden at du får rykket på det. Hvis du kan genkende det og har lyst til at blive bedre til at håndtere og rykke på forandringerne i din hverdag, så tilmeld dig dette intensive kursusforløb.

Du får forståelse for de menneskelige aspekter af forandring – og du får mulighed for at kortlægge dine udviklingsområder og skjulte potentialer. Efter forløbet vil du være bedre til at omfavne og håndtere de forandringer, du vil møde fremover.

Forløbet er er bygget op af fire moduler og i tiden mellem modulerne støtter vi din udvikling med personlige coachingsessioner.

• Modul 1: onsdag den 2.09.2020
  • Modul 2: onsdag den 7.10.2020
  • Modul 3: mandag den 9.11.2020
  • Modul 4: tirsdag den 8.12.2020

Alle 4 moduler holdes i Finansforbundets lokaler kl. 9.00 til 16.00 – der vil være morgenmad fra kl. 8.30.

KICK OFF & COMPETING COMMITMENTS – modul 1

• Vi sætter rammen for forløbet, så den enkelte deltager kan udvikle sig i et sikkert og trygt miljø (Secure Base leadership)
  • Vi drøfter og identificerer, de konkrete udviklingsopgaver, vi skal arbejde med gennem hele forløbet
  • Det individuelle indledes med mapping af Competing Commitments
  • Gruppesamarbejdet indledes med fokus på formål og samarbejdsgrundlag for gruppen.
  • Vi tager hul på personlig udvikling i den professionelle rolle med første udkast til personlig udviklingsplan

SIKKER BASE (SECURE BASE LEADERSHIP)- modul 2

• Vi gør status på udviklingspunkterne fra modul 1
  • Erfaringer med den gruppedynamik og samarbejdsrelationerne, som blev aftalt på modul 1.
  • Vi anvender Competing Commitments til løbende evaluering af de mål, som opsættes af gruppen.
  • Begrebet Secure Base Leadership uddybes
  • Deltagere får sparring og feedback på udfordringerne i deres område

FEEDBACK & AUTORITET – modul 3

• Vi gør status på udviklingsmålene for hvert medlem i gruppen – hvad er lykkedes siden modul 2
  • Feedback fra omgivelserne
  • Teori og metode til feedback introduceres og afprøves
  • Personlig autoritet i den professionelle rolle
  • Deltagernes egne udfordringer danner udgangspunkt for Deep Dives med sparring og feedback
  • Deltagerne definerer nye udviklingsopgaver

RESULTATER OG MOMENTUM – modul 4

• Vi fejrer de resultater, vi har nået indtil videre
  • Vi definerer vores ”new normal” for, hvordan vi arbejder og samarbejder
  • Fremtiden - hvordan bevarer vi momentum i udviklingen?

Underviser:

Mads Autrup er partner i virksomheden Green Andersen Erhvervspsykologi. Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning – i internationale og danske virksomheder. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og har et særligt fokus på menneskelige forandringsdynamikker, personligt lederskab og betydningen af følelser og mentale strategier i arbejdslivet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Mads Autrup

Kontakt kursusadministrator