TM Temadag - København

Målgruppe Tillidsmænd
Åben

TM-Temadag: OK & trivsel

Hvad siger overenskomsten om selvstændig arbejdstilrettelæggelse? Og hvordan trives I med selvledelse?

Formiddagen står i overenskomstens tegn. Vi stiller skarpt på den nye overenskomsts fokus på trivsel og selvstændig arbejdstilrettelæggelse samt ser på, hvordan vi bedst håndterer uoverensstemmelser om rækkevidden og forståelsen af overenskomsten. Det er vores OK-eksperter og chefforhandlere Marianne Kjær og Steven Vallik, der fører an med oplæg og spørgetime, hvor du har mulighed for at stille specifikke spørgsmål til den nye OK.

Om eftermiddagen zoomer vi ind på begrebet selvledelse. Vi ser på, hvordan selvledelse påvirker trivsel – hvilke styrker og udfordringer der er, jeres erfaringer, og hvordan I omsætter selvledelse og selvstændig arbejdstilrettelæggelse til praksis. I får mulighed for at reflektere, videndele og arbejde konkret med et redskab, der sætter fokus på at ruste jer og jeres organisation til fremtidens finansielle arbejdsmarked.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt kursusadministrator

Camilla Striib Wollny-Jensen