”Stram op og tag en morfar!” … fysisk medlemsmøde med Ellen Hillingsø og Finansforbundet i Nordea

2. sep 2021, 17.00 - 20.30
Afholdelsessted
Nordea Copenhagen MetroMeeting Centre
Grønjordsvej 10
tilmeldingsfrist
25. august 2021
Kun for
Finansforbundet i Nordea medlemmer
Åben
0 2

Kom og vær med, når Finansforbundet i Nordea inviterer til et inspirerende møde med Ellen Hillingsø – som gør op med danskernes selvhøjtidelighed: Vi er gode nok, som vi er, og hvorvidt vi er underlagt Folkedomstolen eller ej, er noget, vi selv beslutter!

Efter Ellens indspark er det tid til en god debat om alle de ”varme” emner i dit arbejdsliv.

Vi glæder os meget til at møde en masse medlemmer rundt omkring i landet.

Alle møder starter kl. 17.00 og slutter omkring 20.30. Der vil være snacks og kaffe/te fra kl. 16.30 og aftensmad i pausen mellem Ellen og debatten.

Alle os i Finansforbundet i Nordea

Der findes mange markante kvinder i Danmark – men der findes kun én Ellen Hillingsø. Grundet hendes alsidige og svært definerbare profil, er hun ikke nem at sammenligne med andre. En ting er dog sikkert, nemlig at hun er et berigende og intelligent menneske, der med stor overbevisning animerer andre mennesker til udvikling. Ellen Hillingsøs foredrag er underholdende, inspirerende og tager udgangspunkt i hendes eget liv. Foredragene hører til slagsen, der giver deltagerne stor energi og indsigt, og efterlader dem opløftede og afklarede.

Hun fik sit store folkelige gennembrud i rollen som den yderst frembrusende og kompromisløse Charlott i Bornedals tv-serie ”Charlott og Charlotte”. Senere har vi mødt hende i et hav af karaktertunge roller både i film-, teater- og tv-sammenhænge, ofte i roller, hvor hun bliver tillagt stor autoritet. Fx som skoleleder i TV2-serien Rita, og tidligere som chef for Efterretningstjenesten på DR’s Livvagterne og i spændingsserien Broen.

Kontakt sekretariatsmedarbejder

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund