Aflyst - Skab arbejdsglæde ved at være Fucking Flink - for alle ansatte i JN Data

8. okt 2020, 16.30 - 19.30
Afholdelsessted
JN Data
Havsteensvej 4
4000 Roskilde
tilmeldingsfrist 24. september 2020
Pris Gratis
Udsolgt
08

Dine personlige kompetencer er vigtige i arbejdslivet. Hvordan styrker man dem? Vidundermidlet – som gør dig til et springvand at arbejde sammen med – er at være fucking flink.

UDBYTTE

Få konkrete råd til at skabe en flink kultur

Bliv et fyrtårn af flinkhed

Få konkrete tips til, hvad du kan gøre for at få en sjovere og mere stimulerende arbejdsdag med dine kolleger.

INDHOLD

En fucking flink arbejdskultur skaber grobund for din personlige udvikling, vækst og balance. For skal man kunne gribe arbejdslivets muligheder og håndtere dets udfordringer, må man på arbejdspladsen have det, forskere kalder 'psykologisk sikkerhed': Føle sig tryg blandt sine kolleger. Din mentale sundhed starter altså med gode relationer. Så kom i gang med at være fucking flink – og bliv den slags kollega, de andre vil elske at arbejde sammen med, samtidig med at du øger din egen trivsel og arbejdsglæde.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

PROGRAM

16:30: Kaffe og kage

17:00: Medlemsmøde

17:30: Pause

17:45: Foredrag med Lars AP

19:30: Tak for i dag og sandwich to go

UNDERVISER

Lars AP er manden bag bevægelsen Fucking Flink, der har som mål at animere os danskere til at blive verdens flinkeste. Udover at være ekspert i social interaktion og flinkhed har Lars mangeårig erfaring med kreativitet og innovation og har rådgivet mange organisationer både her til lands og internationalt.

I marts 2020 udkom Lars' seneste bog, ÅRHSOME. Udover den står han bag bøgerne Fucking Flink, Signifikans, Fucking Flink Dig Selv og Geniale Ideer. Og nå ja: Før det hele blev alvor var Lars forfatteren bag Polle fra Snave.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt kursusadministrator