Menuluk

Målgruppe It-ansatte
Åben
08

Hvad nu med sikkerhed og privacy? Få gode råd til, hvad din organisation skal være særligt opmærksom på, når valget falder på Office 365.

Om arrangementet

På dette webinar dykker vi ned i Office 365 som cloud service med et sikkerhedsmæssigt perspektiv. Det er et hands-on webinar med gode råd, viden og tools, som du kan bruge lige efter webinaret.

Office 365 er for mange organisationer det afgørende valg på deres rejse til skyen, og det kan der være mange årsager til. Office 365 giver en bred vifte af applikationer og ny teknologi til rådighed, alt imens det muliggør tværfagligt samarbejde på en kreativ og - nogen vil sige - sikker måde.

På webinaret vil vi gennemgå de typiske fælder når valget falder på Office365, og hvad din organisation skal være særligt opmærksom på i forhold til sikkerhed og arkitektur. Vi vil også kigge på logning og sikkerhedstrusler - nærmere hvordan I kan forebygge og håndtere uvedkommende som får adgang, samt hvilke muligheder der findes i Marketplace. Afsluttende vil vi dykke ned i identity og access management ved AzureAD og datacompliance, GDPR og kontroller.

Taler
Thomas Kristmar, Senior Manager hos KPMG og Fagrådsmedlem af Informationsikkerhed hos DANSK IT.

Thomas har arbejdet med sikkerhed i mange år, både i staten (CFCS, PET) og den private sektor (Nordea og KPMG). Thomas kan følges på twitter @Tkristmar

Praktisk info
Dato: 08. juni 2020
Varighed: 1 time
Tidspunkt: 09:00-10:00

Du kan tilmelde dig via DANSK IT:Klik her

Er du gratis medlem af Dansk IT?

Alle medlemmer i Finansforbundet kan blive gratis medlem af Dansk IT (DIT). Det giver dig adgang til ekspertise og erfaringer fra ligesindede fra andre virksomheder og organisationer. Netværket tilbyder kontinuerlig kompetenceudvikling, faglig sparring og mulighed for at skabe nye personlige relationer.

Du får også mulighed for gratis at deltage i DIT's fyraftensmøder, som afholdes 3-4 gange om måneden. Fyraftensmøderne sætter fokus på aktuelle IT-faglige spørgsmål som f.eks. forandringsledelse, brugerinddragelse eller kravmodellering.

Er du it-medarbejder, kan du selv aktivere og deaktivere dit medlemskab af Dansk IT under "Mit forbund". Hvis du senere melder dig ud af Finansforbundet, mister du også automatisk dit medlemskab af Dansk IT.

Kontakt kursusadministrator