Power BI #2: Cognitive Services - også for ikke-medlemmer

Udbytte:

• Kom i gang med AI i Power BI
  • Indblik i Microsoft cognitive services

Power BI indeholder allerede nu analytics & AI features, f.eks. text analytics, vision og Machine learning service. Men Power BI kan også bruges sammen med Microsoft Cognitive services, en omfattende række tjenester med kunstig intelligens og kognitive API'er. Det kræver blot et API kald for at integrere mulighederne, for at finde anomalier, indlæse fakturaer fra pdf’er eller billeder, eller forstå dine kunders følelser. Cognitive Services sørger for, at kunstig intelligens er inden for alle udvikleres rækkevidde – uden at det er nødvendigt at have ekspertise i data science eller ML.

Program:

Webinaret begynder med en kort introduktion, og derefter vil oplægsholderne præsentere og gennemgå konkrete cases. Du kan stille spørgsmål undervejs via chat.

Underviser:
Emilie Lundblad, Head of BI solutions (Business Science) at GroupM Denmark

Praktisk Information:

Sted: Online (Zoom platform)
Dato: 27. oktober 2020
Varighed: 1 time
Format: Webinar
Tidspunkt: 09.00

Tilmeld dig via DANSK IT: Klik her

Tilmelding for ikke-medlemmer:

Er du ikke medlem af Finansforbundet? Få en smagsprøve og deltag i webinaret ved at skrive til hverveservice@finansforbundet.dk med navn, mobil, e-mail og virksomhed. Vi ringer dig op efterfølgende for at høre om oplevelsen, samt fortælle om de services vi yder, som kunne have værdi for dig.

Du vil modtage en mail med flere praktiske oplysninger ca. 1 uge før kursusstart.

Dette kursus udbydes i samarbejde med DANSK IT, Danmarks største uafhængige forening for it-professionelle og it-brugere

Kontakt kursusadministrator