Opgrader dine kompetencer med Finanskompetencepuljen

Finansforbundet i Danske Bank medlemmer
Udsolgt
0 7

Vidste du, at Finansforbundet og Finanssektorens Arbejdsgiverforening (FA) med et stærkt, målrettet og unikt samarbejde har oprettet Finanskompetencepuljen, som skal bidrage til, at den finansielle sektor forbliver konkurrencedygtig?

Ambitionen er at sikre sektorens ansatte og virksomheder de bedst mulige rammer for strategisk kompetenceudvikling via kurser og virksomhedsprojekter – og det betyder, at du og dine kolleger kan få GRATIS uddannelse via finanskompetencepuljen. Det er både muligt at søge individuelt og via virksomheden.

Ved denne faglige fredag får du et overblik over, hvordan DU kommer i gang med at bruge finanskompetencepuljen til at skærpe din egen profil og fylde ny viden i tanken.

Oplægsholder

Camilla Bylling Lang

Karrierekonsulent, Finansforbundet

Finansforbundet i Danske Bank sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til finansforbundet@danskebank.dk , med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund