Menuluk

NYA - Work/ Life Balance – et spørgsmål om livsstil!

18. jun 2020, 19.00 - 20.00
Afholdelsessted
Format Netværksmøde, Webinar
tilmeldingsfrist 15. juni 2020
Pris Gratis
Målgruppe Unge akademikere (nya)
Åben
18

Webinar med Soulaima Gourani om balance, barrierer og beslutninger arrangeret af Network of Young Academics - NYA.

Et liv med travlhed, usikkerheder, store og mange forandringer, ambitioner, ægteskab, børn og familie.

Dette foredrag er et personligt foredrag om livsdesign, valg og fravalg baseret på Soulaimas egne erfaringer fra en travl hverdag med to børn, ambitioner og international karriere og fra et langt ægteskab - samt viden og livs design værktøjer fra verdens førende universiteter.

Et foredrag med masser af mulighed for at reflektere over dit eget liv.

Work/ Life Balance? Der findes ikke en mirakelkur, som passer til alle, når det handler om familie og arbejdsliv! Vi må alle hver især finde lige netop dén måde, der passer bedst til os selv og vores familie – løsningen skal findes i dit LIVSDESIGN

Måske er du i en situation, hvor du ikke får den nødvendige støtte, eller ikke synes, at dit arbejdsliv og privatliv (familieliv) hænger sammen. Måske har du en partner og nære omgivelser, som bakker dig op, men det praktiske i hverdagen halter. Uanset hvilken situation du er i, håber jeg at jeg kan være til inspiration igennem deling af mine observationer og erfaringer. Der findes ikke en mirakelkur, som passer til alle, når det handler om familie og arbejdsliv! Vi må alle hver især finde lige netop dén måde, der passer bedst til os selv og vores familie – løsningen skal findes i dit LIVSDESIGN.

Dit udbytte:

• Se muligheder
  • Find løsninger
  • Få modet til at implementere
  • Få konkrete livs design værktøjer
  • Bliv inspireret

Underviser

Soulaima Gourani er en eftertragtet online og virtuel foredragsholder med mere end 350 online præsentationer og mere end 1.700 “rigtige” foredrag under bæltet. Soulaima Gourani er pt. ansvarlig for World Economic Forums Online “Covid-19” Salons, som samler tænkere, politikere, forskere, ministre og erhvervsfolk fra hele verden. Hun er pt. især eftertragtet for hendes indsigt i hvordan vi lever, bor og arbejder efter Covid-19. Hun er en ekspert i ” fremtidens arbejdsmarked” og hendes bestseller bog udkom i sep. ”Design Din Fremtid”

Hun har modtaget talrige danske priser og internationale anerkendelser for sit arbejde, og senest i 2020, hvor hun blev kåret til at være blandt de 30 mest markante tænkere i verden af Thinkers50. Hun er iværksætter, og ejer af blandt andet nerdyspeakers.com og fremilivet.dk og software virksomheden Women reignite Inc. i Silicon Valley. Du kan læse hendes ugentlige klumme i Forbes eller i Danske Berlingske Tidende, hvor hun er fast skribent.

Soulaima Gourani

Kontakt kursusadministrator