Menuluk

Pris Gratis
Udsolgt
26

Få inspiration til, hvordan du kan få mere arbejdsglæde i dit liv. Arbejdslivet fylder meget i vores liv – på godt og ondt. Det kan berige os, så vi oplever overskudsenergi og føler os som superhelte. Men det kan også tage pusten fra os, så det føles som at cykle op ad bakke, på en punkteret cykel.

Alle kan have en dårlig dag, men vi har hverken ret eller pligt til at frarøve hinanden arbejdsglæden. Det er vigtigt, at sætte fokus på motivation, samarbejde og arbejdsmiljø, så arbejdsglæden holdes i live. Det er dyrt, når der mangler arbejdsglæde, og vi betaler med svagere resultater og dårlig trivsel for både medarbejdere og ledere.

Du får indsigt i

• Hvordan vi undgår at dræbe arbejdsglæde
  • Hvordan du kan bidrage til arbejdsglæden
  • Hvordan du får over- eller underskud på arbejdsglædekontoen
  • Hvad du/I kan gøre på din arbejdsplads

Underviser

Mads Lønnerup, chefkonsulent og partner, Supplement

Program:

Kl. 17.00: Webinaret starter

Kl. 19.00 Tak for i dag.

Underviseren vil lægge en pause ind midt i webinaret. Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Mads Lønnerup

Kontakt kursusadministrator