LinkedIn Webinar

Målgruppe Ledige
Udsolgt
30

Webinaret; er for ledige og fratrædende medlemmer. LinkedIn Webinar den 30-09-2020 kl. 16-18. Webinaret er for dig, der gerne vil lære, hvordan du anvender LinkedIn i det daglige.
På kurset vil du arbejde med din egen profil, og du vil lære at have fokus på det aktuelle og relevante.

Emner:
•  Hvordan bruger jeg LinkedIn
•  Hvad er god stil, når du bevæger dig rundt i LinkedIn
•  Hvilke faldgruber er der
•  Hvad gør profilen attraktiv og interessant at besøge
•  Hvordan opdaterer du din profil
•  Hvordan skaber du relationer

Varighed:
2,5  timer

Forudsætning:
Rutine i brugen af egen PC/tablet og internettet. Der kan være udfordringer ved at benytte ipads.
Du skal have oprettet egen LinkedIn konto.

PC/tablet m.m. med netadgang

Kurset er et webinar, hvor du tilgår kurset fra egen computer hjemmefra. Du skal benytte egen pc/tablet med netadgang.

Webinaret afvikles ved, at underviseren gennemgår stoffet og deltagerne kan stille spørgsmål via chat.
Spørgsmålene læses op og besvares løbende eller i forhold til gennemgangen.

Deltagerne skal helst være klar minimum 5 minutter før webinar start med afprøvet høretelefoner, så vi kan overholde den planlagte start.

Når du som ledig  registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Kurset er et lukket kursus.  Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen