Lær tips og tricks i Canva, så du kan imponere med professionelt grafisk materiale. Del 2

18. maj 2022, 15.00 - 16.00
Afholdelsessted
Tilmeldingsfrist
16. maj 2022
Ikke-medlemmer, Studerende
Udsolgt
1 8

Online kursus i designprogrammet Canva. Vi går i dybden med programmet. Vi kommer omkring funktioner, der bidrager til et professionelt design. Vi udforsker video og redigering.

Udbytte

• Dybere forståelse af Canva
  • Tips og tricks til et professionelt design
  • Anvendelse af videoskabeloner
  • Professionel fotoanvendelse

Indhold
Canva er et gratis online tool til grafisk arbejde, der kombinerer design, foto, video og redigering. Programmet gør det muligt for alle uanset baggrund at designe professionelt materiale til enhver lejlighed. Programmet indeholder tusindvis af skabeloner, elementer, fotos mv. der giver et hav af muligheder for unikke designs. Programmet er utrolig let at anvende med et overskueligt interface og drag’n’drop funktionalitet. Det er muligt at downlowde materialet i mange forskellige formater, så uanset om du skal lave et CV, præsentation, animationer, video eller SoMe content, så kan du bruge Canva i dit arbejde.

Kl. 15.00 Vi udforsker Canva og de mange funktionaliteter du selv kan bruge
kl. 15.15 Video & Redigering - Vi viser dig hvordan du nemt kan lave Video i Canva
Kl. 15.45 Flere Tips og Tricks + spørgsmål
Kl. 16.00 Afslutning

Du skal forvente at være aktiv i dele af webinaret og skal derfor være indstillet på at have kamera tændt. Du kan stille spørgsmål i chatten.

Underviser
Jane Houlind Ulsøe er iværksætter med stor erfaring inden for branding, design og marketing. Hun har arbejde med grafisk design i Canva i en årrække og har anvendt Canva i alt fra professionelt grafisk materiale og præsentationer til SoMe content med animationer og video.

Anden info
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde?dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem?af Finansforbundet.

Dit navn, email, billede og video vil være synlig for de øvrige deltagere til arrangementet. Dit navn, mail og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til?clu-gdpr@finansforbundet.dk?med angivelse af navnet på arrangementet.

Jane Ulsøe

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund