Hvordan forsikrer du dig mod fejlslagne projekter?

19. jan 2021, 14.00 - 15.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
18. januar 2021
It-ansatte
Udsolgt
1 9

Topledelsen i form af direktioner og bestyrelser nikker ja til betydelige investeringer, men resultaterne udebliver ofte - det gør balladen ikke. Vi har vænnet os til at ”sådan er det jo”, og det kan man ikke gøre noget ved? Eller kan man?

Udbytte:

• En ny model for ledelse af forretningskritiske projekter
  • Praktisk vejledning i at forsikre sig mod fejlslagne projekter

På webinaret vil en helt ny model for ledelse af forretningskritiske projekter bliver præsenteret. Modellen er udviklet på baggrund af en større undersøgelse Faarup & Partners gennemførte i begyndelsen af 2020. Konklusionen var at succesen er tæt forbundet med, hvordan ledelsen er involveret i disse projekter.

Vi vil på webinaret demonstrere, hvordan ledelsesmodellen gennem en meget praktisk orienteret tilgang til opstart, gennemførelse og realisering, umiddelbart kan anvendes, hvis man vil forsikre sig mod at projektet slår fejl.

Det er ikke endnu en projektledelsesmodel, men en model for, hvordan ledelsen kan forsikre sig mod fejlslagne projekter.

Webinaret består af præsentation fra oplægsholderne med mulighed for at stille spørgsmål undervejs.

Underviser:
Henrik Faarup, Managing partner, Faarup & Partners

Henrik Faarup stiftede Faarup & Partners i 2002 med det formål at yde ledelses rådgivning i hvordan man skaber sunde og robuste forandringer og projekter. Har var i 1985-2002 direktør for CapGemini i Danmark. Er uddannet ingeniør fra DTU og HD fra CBS.

Sven Kolstrup, Associeret partner, Faarup & Partners

Sven Kolstrup har siden 2019 været associeret partner hos Faarup & Partners. Han har +30 års erfaring fra IT-branchen sidst i 20 år som direktør i IBM med ansvar for den Nordiske IT outsourcing forretning og for store kunder i Danmark og internationalt. Han er uddannet cand.merc. fra CBS.

Praktisk information:
Sted: Online (Zoom platform)
Dato: 19. januar 2020
Varighed: 1 time