Hvidvask og terrorfinansiering

6. april 2021
Ledige
Udsolgt

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer

Beskrivelse af forløb vedr. hvidvask og terrorfinansiering:

"Pengeinstitutterne løfter en vigtig samfundsmæssig opgave med at bekæmpe hvidvask og terror, og de bruger mange ressourcer på at leve op til reglerne, både i hvidvask-funktionen, i compliance-funktionen, i IT, og i de kundevendte funktioner.

Få på 2 dage styrket dit kendskab til hvidvask- og terrorlovgivningen, både teori og praksis, så du til dialogen med din næste arbejdsgiver har et bredere og dybere kendskab til hvidvask og terror og pengeinstitutternes rolle.

Forløbet er planlagt som en fortsættelse af 2 dages forløbet vedrørende compliance, men det er også muligt at springe direkte på dette hold, da der gives en kort introduktion til compliance. Du får dog størst udbytte ved at deltage i begge forløb.

Datoer: 26-27. april 2021 – begge dage kl. 9-15

Du får bevis for din deltagelse i kurset."

Der vil over de 2 dage være holdundervisning, gruppearbejde og cases, så deltagerne kommer også på banen, bl.a. med egne erfaringer og refleksioner. Kurset gennemføres digitalt, og du skal bruge computer med internetadgang og headset.

Underviser på kurset er Astrid Thomas fra Astrid Thomas Consulting, og underviseren har selv stor praktisk erfaring med arbejdet med at bekæmpe hvidvask og terrorfinansiering, i både større og mindre pengeinstitutter.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er et lukket kursus, og at kurset er udbudt af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Der er to lektioner pr. dag, Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til undervisning”.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund