Guldet skabes i hverdagen - mød landstræner Kasper Hjulmand

Alle medlemmer, Ikke-medlemmer, Ledere
Åben

LIVESTREAM

Hør den verdenskendte stjerne Kasper Hjulmands foredrag om at lede mennesker. Et foredrag alle kan hente inspiration fra - uanset branche.

Kasper er ikke ledertypen, der sætter sig selv i fokus. Hans fokus er på mennesket. Ifølge Kasper, kommer mennesket før spilleren. Hvis han skal hjælpe dem til at blive de bedste spillere, som de kan blive, så skal han ind igennem deres personlighed. Det de tror på, det de føler og det der driver dem.

Når man taler om ledelse og store præstationer med Kasper, så udtrykker han, at han ville ønske, at han havde mere tid til arbejdet med mennesket. Hans interesse er mere på hvem spilleren er fremfor, hvad de kan gøre. Især fire værdier er vigtige for Kasper.

• Holdånd
  • Dedikation
  • Mod
  • Glæde

Oplægsholder
Kasper Hjulmand er en af dansk fodbolds allerstørste trænertalenter og ledere. Efter en imponerende trænerkarriere i F.C. Nordsjælland, hvor han gjorde klubben til dansk mester med et af superligaens mindste budgetter, fortsatte han efterfølgende sin trænerkarriere som cheftræner i tyske Mainz 05, og returnerede til cheftrænerjobbet i F.C. Nordsjælland i efteråret 2015. I juni 2019 underskrev han kontrakt med det danske herrelandshold i fodbold. Kasper Hjulmand blev i 2021 kåret til årets leder i Danmark. Han er uddannet BSc i idræt med speciale i coaching fra Københavns Universitet.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement kan blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem?af Finansforbundet.

Kasper Hjulmand

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund