Fra BI til AI - gå fra Business Intelligence til Artificial Intelligence - også for ikke-medlemmer

23. sep 2020, 12.30 - 14.30
Afholdelsessted
Dansk IT
Vermundsgade 38 C, st. tv.
Format Gå-hjem-møde
tilmeldingsfrist 21. september 2020
Pris Gratis
Målgruppe It-ansatte
Åben
23

Fremtidens Business Intelligence er baseret på kunstig intelligens, der hjælper virksomheden med at forudsige forandringer og muligheder.

Efter arrangementet vil deltagerne have en bedre forståelse af hvordan man kommer fra almindelig Business Intelligence til AI og Machine Learning.

Desuden vil deltagere få nogle konkrete eksempler på cases fra den virkelige verden og hvordan man med Machine Learning og kunstig intelligens kan opnå øget forretningsværdi, forbedrede processer og i nogle tilfælde nye forretningsmodeller.

Datamængderne vokser og vokser fra dag til dag. Det gælder også den data, som virksomheder kan indsamle om sig selv, sit marked og sine omgivelser. For at kunne kapere de stigende datamængder er vi nødt til at tage mere avancerede metoder i brug, som kan hjælpe os med at behandle, analysere og opdage mønstre i de store datamængder. Således vil Business Intelligence disciplinen i høj grad blive afhængig af Machine Learning & AI i nær fremtid.

Hvis du vil vide mere om fænomenet Machine Learning & AI og hvordan disse helt konkret kan anvendes i din virksomhed, så tilmeld dig dette event, hvor vi på to timer giver dig en hurtig introduktion til teknologien bag og mulighederne det åbner op for.

Udbytte

Efter arrangementet vil du have en bedre forståelse af hvordan man kommer fra almindelig Business Intelligence til AI og Machine Learning.

Desuden vil du få nogle konkrete eksempler på cases fra den virkelige verden og hvordan man med Machine Learning og kunstig intelligens kan opnå øget forretningsværdi, forbedrede processer og i nogle tilfælde nye forretningsmodeller.

Tilmelding

Ikke medlem af Finansforbundet? Tilmeld dig på: mvk@finansforbundet.dk Tlf. 32 66 13 61

Medlem af Finansforbundet? Tilmeld dig via DANSK IT: Klik her

Kontakt