Finansforbundet NYKREDS - TR-seminar Efterår 2021

Finansforbundet NYKREDS medlemmer
Udsolgt

KÆRE TILLIDSREPRÆSENTANT

Nu nærmer vi os dette års tillidsrepræsentantseminar efter en tid præget af Corona og dermed aflysninger af mange arrangementer. Vi har valgt at holde fast i de temaer, vi skulle have haft på sidste års tillidsrepræsentantseminar, fordi lang tids hjemmearbejde har vist, at det er mere aktuelt end nogensinde.

Formål

På førstedagen om formiddagen starter vi med en workshop, hvor I får opmærksomhed på egne digitale vaner og værdier som tillidsrepræsentant. Hen på eftermiddagen får vi et oplæg om tidsstyring og øget fokus, og vi slutter dagen af med opsamling og et kort indlæg fra Finansforbundet NYKREDS’ CLU-ambassadører, inden vi går til bords.

På andendagen er der debat med repræsentanter for Nykredits ledelse og Finansforbundet NYKREDS’ formandskab, og efter frokost slutter vi af med et spændende udendørsarrangement.

Cirka 14 dage inden seminaret vil du i din indbakke modtage en lille hjemmeopgave, som skal bruges på seminaret.

Kontakt sekretær, Finansforbundet NYKREDS

Bente Plambeck Geertsen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund