Få svar på dine spørgsmål ift. Finansforbundets imagekampagne - for tillidsmænd

8. okt 2020, 14.00 - 15.00
Afholdelsessted
Format Webinar
tilmeldingsfrist 2. oktober 2020
Pris Gratis
Målgruppe Tillidsmænd
Åben

Den 29. september går Finansforbundets imagekampagne i luften.

Som tillidsmand bliver du klædt på til kampagnen med en pdf., der lander i din indbakke og som bl.a. giver overblik over kampagnens forskellige elementer og hvornår de bliver vist.

Men derfor kan der godt være spørgsmål til kampagnen: Spørgsmål du gerne selv vil have svar på eller spørgsmål, som du møder blandt medlemmer/potentielle medlemmer.

Vi inviterer til onlinemøde, hvor du kan stille dine spørgsmål til et panel af deltagere, der alle har været med til tilblivelsen af kampagnen: Næstformand Steen Lund Olsen og repræsentanter fra Markedsføring og Kommunikation. På mødet vil du efter en kort status på kampagnens første spæde resultater få mulighed for at stille spørgsmål.

ANDEN INFO

Vigtigt vedr. platformen Zoom

Vær opmærksom på, at ikke alle arbejdspladser understøtter Zoom. Hvis du ikke kan tilgå Zoom på din arbejdscomputer, kan du bruge en privat computer, tablet eller smartphone.

Finansforbundet sender zoom-linket til den mailadresse, som du har valgt at vi skal kontakte dig på. Der er arbejdspladser, som har valgt at omdirigere mails, som indeholder et zoom-link, og du vil i de tilfælde ikke modtage mailen. Det kan løses ved, at vi sender Zoom-linket til din private mailadresse.

Kontakt sekretær

Jeanne Schramm Knudsen