Få indsigt i, hvordan du som medarbejder kan styrke din faglige profil gennem Finanskompetencepuljen

29. okt 2021, 12.00 - 12.35
Webinar, Online
Afholdelsessted
Hjemme ved egen pc
tilmeldingsfrist
20. oktober 2021
Alle medlemmer
Åben

Kurset er for administrative medarbejdere i Back Office funktioner

Arrangementet er for medlemmer og ikke-medlemmer

Vidste du, at Finansforbundet og Finanssektorens Arbejdsgiverforening (FA) med et stærkt, målrettet og unikt samarbejde har oprettet Finanskompetencepuljen, som skal bidrage til, at den finansielle sektor forbliver konkurrencedygtig?

Ambitionen er at sikre sektorens ansatte og virksomheder de bedst mulige rammer for strategisk kompetenceudvikling via kurser og virksomhedsprojekter – og det betyder, at du og dine kolleger kan få GRATIS uddannelse via Finanskompetencepuljen.

I samarbejde med FA har vi udviklet dette webinar, hvor du får et overblik over, hvordan DU kommer i gang med at bruge Finanskompetencepuljen til at skærpe din egen profil og fylde ny viden i tanken.

Oplægsholdere

Camilla Bylling Lang og Katrine Dalsbo Silvestre, der begge er karrierekonsulenter i Finansforbundet.

Finansforbundet sender linket et par dage før til din mailadresse.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til finanskompetencepulje@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads.

Under webinaret vil dit navn, email og evt, billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund