Få gennemslagskraft når du forhandler løn

3. maj 2021, 15.30 - 17.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
23. april 2021
Alle medlemmer
Udsolgt
0 3

På webinaret får du redskaber til at forhandle løn, så du i dit kropssprog og din udstråling brænder igennem og står så stærkt som muligt i forhold til at nå dit mål.

Standardoverenskomsten 2020 giver nu ret til en årlig lønsamtale, ligesom der nu er skabt mulighed for, at der kan komme lønpuljer på din arbejdsplads. Du introduceres kort til de nye rammer – ligesom du også får en introduktion til Finansforbundets lønstatistik.

Det får du ud af webinaret

• Du lærer at have en selvsikker fremtoning, når du forhandler
  • Du får teknikker til at bruge pausen som strategisk forhandlingsredskab
  • Du får øvelse i at spille tilbage på en naturlig, venlig og afslappet måde
  • Du får teknikker til at forberede dig mentalt og fysisk

Fem konkrete teknikker kan give dig personlig gennemslagskraft og effektivt styrke din position i en lønforhandlingssituation. Teknikkerne handler ikke om tal og argumenter, men om kropssprog, udstråling og signaler, som er altafgørende for den måde, modparten ser og læser dig under en forhandlingssituation. På kurset lærer du at bruge teknikkerne, så du kan få personlig gennemslagskraft og slå igennem til din næste lønforhandling.

Undervisere

Lene Kobbernagel er senior kommunikationsrådgiver med ekspertise i at træne andre i at bruge kropssproget strategisk, så man kommer igennem med sit budskab og fremstår overbevisende i situationen.

Klaus Mosekjær Madsen, Seniorøkonom i Finansforbundet

Marianne Kjær, Chefforhandler i Finansforbundet.

Platform

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af seminaret. Der vil være workshops og gruppedrøftelser.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af webinar. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Lene Kobbernagel                Marianne Kjær                   Klaus Mosekjær Madsen

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund