AFLYST: Design af sikkerhedstiltag, der virker -også for ikke-medlemmer

29. sep 2020, 16.00 - 18.00
Afholdelsessted
Dansk IT
Vermundsgade 38 C, st. tv.
tilmeldingsfrist 28. september 2020
Pris Gratis
Målgruppe It-ansatte
Udsolgt
29

Sikkerhed er en holdsport, og vores organisationer er kun så stærke som det svageste led. Kom og hør hvordan vi, med hjælp fra designtænkning og adfærdsdesign, kan blive bedre til at arbejde med sikkerhed. Del dine egne erfaringer og lær af andres.

Udbytte:

• Vi deler de gode eksempler med hinanden
  • Vi formulerer vores vildeste og hedeste mål og ambitioner i arbejdet med cyber- og informationssikkerhed

Vi skaber billeder, der viser, hvordan drømmene ser ud

Mere om indholdet:

Arrangementet gennemføres som en workshop, der indledes med et kort inspirationsoplæg om, hvordan vi kan bruge indsigter og metoder fra design til at forstå brugeres og medarbejderes adfærd og handlemønstre. Særligt i forhold til arbejdet med cyber- og informationssikkerhed. Målet med workshoppen er, at alle går inspirerede hjem med nye ideer til det vigtige arbejde med informationssikkerhed.

Program:

Workshop med kort inspirationsoplæg og efterfølgende diskussion og vidensdeling.

Underviser:

Mille Østerlund, Chef for Civil Rådgivning

Mille er chef for Civil Rådgivning i Center for Cybersikkerhed, hvor målet er, at styrke den samlede cybersikkerhed i Danmark gennem best practice, vidensformidling og konkret understøttende rådgivning. Mille har kandidatgraden Cand.scient.pol samt Master i design. Derudover er hun formand/-kvinde for Dansk ITs Udvalg for Digitale Kompetencer.

Praktisk information:

Sted: Dansk IT, Vermundsgade 38C, 2100 København Ø
Dato: 29. september 2020
Varighed: 2 timer
Format: Workshop
Tidspunkt: 16.00-18.00

Ikke medlem af Finansforbundet? Tilmeld dig på: mvk@finansforbundet.dk Tlf. 32 66 13 61

Medlem af Finansforbundet? Tilmeld dig her via DANSK IT: Klik her

Du vil modtage en mail med flere praktiske oplysninger ca. 1 uge før kursusstart.

Dette kursus udbydes i samarbejde med DANSK IT, Danmarks største uafhængige forening for it-professionelle og it-brugere

Kontakt kursusadministrator