Deltag på webinar med Nykredits topchef Michael Rasmussen

Alle medlemmer, Ikke-medlemmer, Studerende
Åben
3 0

Danmarks største realkreditudbyder Nykredit har sat sig for at øge markedsandelen på bankmarkedet. Hvordan ser topchefen Michael Rasmussen på strategien, og hvordan eksekveres den? Hvilke kunder satser Nykredit især på at få ind i folden, og hvilken slags medarbejdere vil der blive brug for i fremtiden? Nykredit har sammen med Totalkredit en markedsandel på over 40 procent - hvordan agerer

Realkreditkæmpen i et brandvarmt boligmarked? Vær med, når Michael Rasmussen svarer på spørgsmålene, og deltag i debatten efter indlægget.

Ordstyrer er Ole Krohn, TV2.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform

Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Undervejs i webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål via en chatfunktion.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund