Åndehullet - lad op med virtuel mindfulness - 6 lektioner - også for ikke-medlemmer

28. apr 2021, 8.00 - 8.40
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
13. april 2021
Udsolgt
2 8

Trænger du til en mental pause? Deltag i virtuel mindfulness, og få 40 minutters mental fitness, opladning og ro.

Du får:

• Guidet mindfulness-session af en erfaren underviser
  • Et virtuelt åndehul, hvor du kan tjekke ind og lade hjernen op efter behov
  • Træning i bevidst og ikke-vurderende at iagttage dine tanker og følelser
  • En skærpet evne til at styre din opmærksomhed og fastholde fokus
  • Dokumenterede effekter som øget ro, kropsbevidsthed og mindre stress

Mange af vores naturlige pauser bliver opløst i øjeblikket, og vi må selv skabe rammerne for vores mentale opladning. Virtuel Mindfulness er sådan en opladningsstation.

Mindfulness har en bemærkelsesværdig evne til at afspænde vores mentale tilstand og tillade et mere direkte indblik i vores tanker og følelser. I disse sessioner træner vi ro og nærvær.

Hver session har en varighed af 40 minutter og indeholder:

• Kort introduktion til temaer
  • En guidet mindfulness-session på 20-25 min., hvor du sidder på en stol
  • Kort afrunding og perspektiver fra underviser

Virtuel Mindfulness-forløbet foregår over 6 gange:

28. april
5. maj
12. maj
19. maj
26. maj
2. juni

Alle lektioner foregår online og begynder kl. 08.00 og slutter kl. 08.40

Når du har tilmeldt dig dag 1, den 28. april, er du automatisk tilmeldt alle de andre dage.

Underviser:

Mads Autrup er konsulent i erhvervspsykologi, foredragsholder og ekspert i erhvervspsykologisk mindfulness og mentaltræning. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, han leder til daglig sin egen virksomhed og har i flere år arbejdet tæt sammen med organisationer i det finansielle område.

Platform:

Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret.

Linket til Mindfulness:

Du vil modtage et link til alle 6 lektioner et par dage inden din første lektion. Hvis du er forhindret i at deltage på en af dagene, kan du ikke efterfølgende se lektionen. Men du kan sagtens følge med på de efterfølgende lektioner.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Mads Autrup

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund