Aflyst: Salg og markedsføring for iværksættere

22. okt 2020, 9.00 - 15.00
Afholdelsessted
Axello
Lautruphøj 5-7
Format Kursusforløb
tilmeldingsfrist 5. oktober 2020
Pris Gratis
Målgruppe Ledige
Udsolgt

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

Salg og markedsføring for iværksættere inkl. individuel coaching

Er du nyopstartet iværksætter, og har du brug for inspiration til, hvordan du kommer ud over rampen med dit koncept?

På denne workshop får du hjælp og sparring til at markedsføre og sælge dit produkt som nyopstartet eller iværksætter. Vi hjælper med at få sat kant på dit koncept, så det står skarpt og gennemsigtigt over for dine potentielle kunder. Du vil få inspiration og vejledning til, hvordan du kan markedsføre dig, samt hvordan du bearbejder et lead, så de bliver loyale kunder.

Workshoppen består af oplæg, dialog og faglig inspiration til konceptudvikling, markedsføring og salg. Herefter får du 1-1 sparring og vejledning på dit konkrete projekt af vores fageksperter fra Axello.

På workshoppen får du praktiske værktøjer og sparring her og nu, så du bliver klædt godt på til at løbe videre på egen hånd.

FORUDSÆTNINGER

Workshoppen henvender sig til dig, der er ny som iværksætter, eller som har en klar idé om, hvilket koncept du ønsker at opbygge din nyopstartede virksomhed omkring. Du ønsker hjælp til at komme videre med at markedsføre og sælge din idé til potentielle kunder.

FORMIDDAG

Introduktion:

• Agenda og udbytte
  • Hvem er Axello?
  • Hvem er du?
  • Hvad går din virksomhedsidé ud på?

Giv konceptet kant:

• Hvad tilbyder jeg en kunde?
  • Hvilke pains fjerner jeg?
  • Hvilken værdi tilfører jeg?

EFTERMIDDAG

Markedsføring:

• Hvem er din målgruppe?
  • Hvor er de til stede og modtagelige?
  • Hvordan fortæller jeg om mit produkt?

Salg:

• Hvordan bærer jeg salget i mål?
  • Salgstrappen – det strukturerede salg
  • Arbejdsprocesser
  • Hvilke programmer kan hjælpe mig med at få struktur

SPARRING 1-1

Efter workshoppen har du mulighed for at få personlig og konkret sparring på dit projekt. Vi aftaler en dag umiddelbart efter kurset, hvor du f.eks. kan få individuel sparring på:

• Prissætning
  • Produktsammensætning
  • Kundesegmentering
  • Markedsføringsmuligheder
  • … eller andet, du ønsker sparring til.

Der er forplejning under kurset.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen