AFLYST -Cyber-crime

Pris Gratis
Udsolgt
16

Med historier fra den virkelige verden viser Peter Kruse, hvordan IT-kriminelle opererer. Trods agtpågivenhed skaber virksomheder og organisationer stadig lækager, som er til stor skade for borgere og virksomheder. Peter Kruse givet sit råd til, hvordan man får en god og sund tilgang til personlige data, kodeord osv.

Antallet af virksomheder, der udsættes for cyberangreb, stiger år for år. Derfor har erhvervslivet i stigende omfang øget investeringerne i relation til cybersikkerhed og awareness-træning, som skal øge sikkerhedsbevidstheden blandt de ansatte. IT-kriminelles modtræk er til gengæld, at deres metoder til at fiske oplysninger fra brugere bliver stadig mere raffinerede.

UNDERVISER

Peter Kruse er medstifter af CSIS Group og Head of CSIS eCrime Unit og har siden 2001 arbejdet professionelt med IT-sikkerhed hos bl.a. Telia og TDC. Peter er den mest citerede cybersikkerhedsekspert i Danmark og er blandt de mest synlige i Europa.

ANDEN INFO

Vigtigt vedr. platformen Zoom

Vær opmærksom på, at ikke alle arbejdspladser understøtter Zoom. Hvis du ikke kan tilgå Zoom på din arbejdscomputer, kan du bruge en privat computer, tablet eller smartphone.

Finansforbundet sender zoom-linket til den mailadresse, som du har valgt at vi skal kontakte dig på. Der er arbejdspladser, som har valgt at omdirigere mails, som indeholder et zoom-link, og du vil i de tilfælde ikke modtage mailen. Det kan løses ved, at vi sender Zoom-linket til din private mailadresse.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt kursusadministrator