Menu Luk

Målgruppe It-ansatte
Udsolgt
26

DevOps, som har haft en del medvind, er et af de mange bud på, hvordan man kan gribe udfordringerne omkring kravene til digital innovation og hyppige IT-leverancer an på.

Formålet med DevOps er at sikre en mere sammenhængende og effektiv it-organisation og samtidig at eliminere den silo-tankegang og de kløfter, der tidligere har præget mange organisationer – men det er nemmere sagt end gjort. Højere hastighed og kvalitet i udvikling samt hurtigere udrulning af software er de primære gevinster, man går efter med DevOps.

På dette webinar bliver en række konkrete cases præsenteret og samtidig italesættes nogle af de organisatoriske og udviklingstekniske prioriteter, der skal på plads for at opnå de gevinster, som DevOps lover.

Christian Møller, Co-founder af Cvation

Christian har en Master i Engineering & Computing fra DTU. Christian viet sin karriere til at udvikle, levere og sælge teknologitjenester og softwareløsninger til klienter. Hans erfaring spænder over et bredt spektrum - fra teknologiarkitektur og softwareudvikling til forretnings- og IT-strategi, salgssalg og marketing. Derudover har Christian, som iværksætter, medstiftet flere succesrige start-ups, der leverer tjenester og softwareprodukter til internationale markeder.

Du kan læse mere om Christian Klik her

Du kan tilmelde dig via DANSK IT: Klik her

Er du gratis medlem af Dansk IT?

Alle medlemmer i Finansforbundet kan blive gratis medlem af Dansk IT (DIT). Det giver dig adgang til ekspertise og erfaringer fra ligesindede fra andre virksomheder og organisationer. Netværket tilbyder kontinuerlig kompetenceudvikling, faglig sparring og mulighed for at skabe nye personlige relationer.

Du får også mulighed for gratis at deltage i DIT's fyraftensmøder, som afholdes 3-4 gange om måneden. Fyraftensmøderne sætter fokus på aktuelle IT-faglige spørgsmål som f.eks. forandringsledelse, brugerinddragelse eller kravmodellering.

Er du it-medarbejder, kan du selv aktivere og deaktivere dit medlemskab af Dansk IT under "Mit forbund". Hvis du senere melder dig ud af Finansforbundet, mister du også automatisk dit medlemskab af Dansk IT.

Kontakt kursusadministrator