Tjek din arbejdsglæde

Brug det digitale refleksionsværktøj ”Tjek din arbejdsglæde” til en hurtig temperaturmåling på din arbejdsglæde og få anbefalinger til konstruktiv forandring.

Kravene er store og tempoet højt i den finansielle sektor og det kan derfor være svært at mærke efter, hvordan man som medarbejder trives med sine arbejdsopgaver. Derfor har Finansforbundet udviklet det digitale refleksionsværktøj ”Tjek din arbejdsglæde”, der på ti minutter giver dig et klart overblik over, hvad du laver i løbet af en typisk arbejdsuge, samt en temperaturmåling på, hvilke opgaver der giver dig energi og hvilke der dræner dig. Værktøjet indeholder desuden også personlige anbefalinger til forskellige måder, Finansforbundet kan understøtte og øge netop din arbejdsglæde.

Du kan dele dine resultater med dit team, din chef eller din tillidsrepræsentant. Eller du kan beholde resultaterne helt for dig selv. Det er op til dig.