Menuluk

Styrk din markedsværdi - Young Academics

Et netværk for dig, der er akademinker i den finansielle sektor og under 35 år. Netværket har fokus på at styrke din markedsværdi, så du får den karriere, du drømmer om.

Styrk din markedsværdi er et faciliteret netværk med fokus på karriere. I dette netværk investerer du i og udvikler din karriere sammen med andre akademikere under 35 år. Netværket består af fire møder med Tore Wanscher som facilitator og er udviklet i samarbejde med Network of Young Academics.

Temaerne for møderne er

• Markedsværdi: Hvordan styrker jeg min markedsværdi
  • Netværk: Skab en strategi for dit netværk
  • Intern profilering: Karrieremulighederne i egen organisation
  • Ekstern profilering - Sådan får markedet øje på dig

Det får du med hjem af konkret output fra de enkelte møder

• Din egen personlige karriereplan
  • En plan for det videre arbejde med dit netværk
  • En plan for, hvad du skal drøfte til din næste MUS-samtale
  • Et revideret CV baseret kompetenceregnskab

Det koster 1.000,- kr. at deltage i netværket.

Sådan kommer du med i NYA - Network of Young Academics

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

• Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, IT-diplom)
  • Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Tilmelding

Hvis du vil deltage i et netværk i København, Odense eller Jylland (Aarhus, Aalborg eller Vejle), så kom på interesselisten ved at skrive til os på netvaerk@finansforbundet.dk. Når der er 12 på listen, fastlægges datoerne for netværket. Du har en sikker plads, hvis du kan på de valgte datoer - ellers er du ikke forpligtet til at deltage. Husk at skrive dit medlemsnummer og "Styrk din markedsværdi" samt hvilken by i emnefeltet.