Få rabat

Gennem Forbrugsforeningen kan du opsamle bonus på dine køb i ca. 4.500 butikker, og du kan få rabat på InsideBusiness og Jyllands-Posten og gratis adgang til Arbejdermuseet.

​​​

Jyllands-Posten

​JP Fuld digital

OBS! Hvis du allerede har et abonnement, vil du opleve en prisændring fra abonnementets forfaldsdato.

Jyllands-Posten som du kender den, bare digitalt – hele ugen, hver dag. Med JP Fuld digital -abonnement hos Jyllands-Posten, får du hver dag leveret de bedste danske og internationale nyheder.

Jyllands-Posten er din garant for upartisk, velskrevet og dybdegående journalistik. I abonnementet indgår også fuld digital adgang til JP Premium, der leverer ekstraartikler, nuancerede anmeldelser og lange fortællinger, i et ellers aflåst univers.

Som abonnent på JP Fuld digital – får du desuden adgang til Danmarks bedste erhverssite – FINANS.dk.

FINANS giver dig via brancheanalyser, korte håndredigerede briefinger og et personligt nyhedsflow ("mine nyheder"). - Netop de nyheder, der er relevante for dig. Med FINANS får du udførlig gennemgang af de temaer der sætter dagsordenen i det danske og internationale erhvervsliv. Finans giver dig dermed den viden der skal til, for at træffe beslutninger ud fra et veloplyst grundlag. FINANS indeholder let anvendelige værktøjer til overvågning af konkurrenter, kollegaer og potentielle investeringer.

Hvad koster det?

Du får 25 % rabat:

• Listepris: 5.256 kr. inkl. moms.
  • Pris efter rabat: 3.942 kr. inkl. moms.
  • Pris. pr. md.: 328,5 kr.

Hvordan gør jeg?

Køb dit abonnement online hos Jyllands-Posten.

Jyllands-Posten inkl. FINANS

Som modtager af Jyllands-Posten inkl. FINANS får du adgang til Danmarks bedste og største erhverssite, FINANS.dk

FINANS giver dig via brancheanalyser, korte håndredigerede briefinger og et personligt nyhedsflow ("mine nyheder"). Netop de nyheder, der er relevante for dig. Med FINANS får du udførlig gennemgang af de temaer, der sætter dagsordenen i det danske og internationale erhvervsliv. Finans giver dig dermed den viden, der skal til for at træffe beslutninger ud fra et veloplyst grundlag. FINANS indeholder let anvendelige værktøjer til overvågning af konkurrenter, kollegaer og potentielle investeringer.

Som abonnent får du desuden:

• Jyllands-Posten leveret til døren – hele ugen, hver dag. Med et abonnement hos Jyllands-Posten, får du hver dag leveret de bedste danske og internationale nyheder direkte i din postkasse. Jyllands-Posten er din garant for upartisk, velskrevet og dybdegående journalistik.
  • I abonnementet indgår også fuld digital adgang til e-avisen samt JP Premium, der leverer ekstraartikler, nuancerede anmeldelser og lange fortællinger i et ellers aflåst univers.

Hvad koster det?

Du får 25 % rabat:

• Listepris: 7.836 kr. inkl. moms.
  • Pris efter rabat: 5.877 kr. inkl. moms.
  • Pris. pr. md.: 489,75 kr.

Hvordan gør jeg?

Køb dit abonnement online hos Jyllands-Posten.

InsideBusiness

Erhvervsnyheder til særpris

​Som medlem af Finansforbundet kan du få Danmarks dybdeborende erhvervsmedie InsideBusiness til en særlig pris, som ellers er forbeholdt Danmarks største virksomheder.

Du kan for 1199 kr. om året, svarende til 599,5 kr. pr. halvår, få abonnement på det nye medie, der hver tirsdag og fredag går bag om kulissen på de vigtigste finanskoncerner, begivenheder og tendenser indenfor bank, realkredit, forsikring og pensionssektoren.

Bemærk, at tilbuddet kun gælder for privatpersoner og altså ikke for virksomheder.

Sådan gør du

For at benytte tilbuddet skal du gå til vores abonnementsside og bruge "finansforbundet" som rabatkode.

Når du har betalt, begynder abonnementet automatisk.

Se InsideBusiness

Køb abonnement på InsideBusiness

Åbn alle

Få pengene til at strække længere med Forbrugsforeningen

Som medlem af Finansforbundet kan du blive medlem af Forbrugsforeningen og spare penge på dine indkøb. Hver gang kortet fra Forbrugsforeningen benyttes i en af de ca. 4.500 forretninger, som er med i samarbejdet, vil du optjene bonus – normalt 9%.

Jo mere kortet bruges, jo mere bonus optjener du, og det kan faktisk godt betale sig.

I 2017 overførte Forbrugsforeningen 200 mio. kr. i bonus til medlemmer af Forbrugsforeningen, heraf ca. 12,5 mio. til Finansforbundets medlemmer.

Forbrugsforeningen

Rabat i 4500 forretninger – hvem er med?

Du kan bl.a. bruge Forbrugsforeningens betalingskort hos:

• SPIES rejser
  • Star Tour
  • IMERCO
  • Computer City
  • Call me
  • Uno-X
  • Silvan
  • Falck
  • Thiele
  • Cirkus Arena
  • Jupiter Cykler
  • ZOO København
  • Bakken
  • Skoringen

.. og mange flere.

ForbrugsforeningenFind flere forretninger

Brug Forbrugsforeningens app til at finde forretninger og få bonus

Fem gode grunde til at blive medlem:

• Optjen bonus i flere end 4.500 forretninger over hele landet.
  • Optjen bonus online – hele døgnet.
  • Bonus på stort set alting – i mere end 140 brancher.
  • Bonus på alt i forretningen – også på tilbud!
  • Ingen renter eller gebyr ved almindelig brug.

Meld dig ind her

Tjek din bonus og få den udbetalt

Du kan følge med i, hvad du har købt, og hvor meget bonus du har optjent på Forbrugsforeningen.dk eller via app'en. Bonus overføres til medlemmernes konto hvert år i december.

Tjek bonus

Hent Forbrugsforeningens app

Arbejdermuseet

Gratis adgang til Arbejdermuseet

Vil du gerne vide mere om arbejderbevægelsens historie, eller har du bare brug for en spændende, sjov og lærerig udflugt med familien? Nu kan du som medlem få gratis adgang til Arbejdermuseet, hvis du viser dit medlemskort ved indgangen. Du finder dit medlemskort i Finansforbundets app under din medlemsprofil.

På Arbejdermuseet kan du blandt andet besøge boliger fra 1950'erne og 1885-1990, lære om Danmarks industrihistorie og lade børnene klæde sig ud og prøve at arbejde som gammelt bybud eller bryggeriarbejder. Arbejdermuseet ligger i Rømersgade 22, 1362 København K.

Arbejdermuseets hjemmeside

Få svar på spørgsmål