Webinar: Hvilken effekt får Corona-krisen på økonomien?

Webinar, ,
Dato: 03. april 2020 kl. 14:00 til 03. april 2020 kl. 14:45
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 39
Tilmeldingsfrist: 01.04.2020

Webinar: Danske Torsten Sløk er en af Wall Streets mest anerkendte økonomer, og han giver i dette webinar sit blik på, hvordan økonomien bliver påvirket af den verdensomspændende Corona-krise. Torsten kommer bl.a. ind på, hvor store de økonomiske ødelæggelser er i forhold til den omfattende nedlukning af virksomheder. Han kommer også ind på, hvad Corona-krisen betyder for verdenshandlen. Hvilke brancher er egentlig hårdest ramt, og hvilke vil gå fri? Hvor meget hjælper nationalbankernes pengepolitik? Samtidig lemper de forskellige regeringer finanspolitikken - men til hvad nytte?

Deltag i dette højaktuelle webinar og vær sikker på en plads, ved at tilmelde dig allerede nu.

Webinaret gennemføres fredag den 3. april kl. 14.00 og varer 45 minutter. Du vil et par dage før få tilsendt et link, som bliver aktivt ved mødets begyndelse.

Du skal sidde foran din computer, når arrangementet går i gang, og du kan kun se arrangementet i det tidsrum, det holdes.

Ole Krohn, finanskommentator på TV2, er ordstyrer, og der vil være rig lejlighed til at være med i debatten, med skriftlige spørgsmål og kommentarer undervejs.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Torsten Sløk

Ole Krohn

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby