Har du talt med en fremmed i kantinen i dag? - for ansatte i Nordea

Nordea Hermes Hus, Helgeshøj Alle 33, 2630 Høje Taastrup
Dato: 16. juni 2020 kl. 07:45 til 16. juni 2020 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 90
Tilmeldingsfrist: 09.06.2020

For alle ansatte i Nordea. Hvis du ikke er medlem i Finansforbundet, kan du stadig  tilmelde  dig  dette gå-hjem-møde  ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk  med fulde navn, mobil, e-mail  og arbejdsplads.

Networking skaber resultater - og personlig og faglig udvikling for den enkelte. Det bliver også sjovere at gå på job, når du har stærke relationer, hjælper kolleger og bruger dine og andres ressourcer bedre.

Underviser

Ann Louise Engstrøm - partner in Coachers, professionel frmidler og coach.

Program:

Kl. 07:45 Check-in

Kl. 08:00 Velkomst

Kl. 08:05 Foredraget går live

Kl. 09:00 Tak fordi du kom

Tilmelding

Tilmeld dig via linket øverst på siden her. Arrangementet er for alle ansatte i  Nordea. Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde  dig dette arrangement, ved at sende en mail til fokus@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem  af Finansforbundet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Camilla Hofmann Caspersen

Kursusadministrator