Compliance

Pris: 0,00 kr.
Venteliste
Tilmeldingsfrist: 30.04.2020

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer

Introduktion til Compliance i den finansielle sektor

Compliance er vigtigt for alle medarbejdere i pengeinstitutter, uanset om du arbejder i selve compliancefunktionen, en anden kontrolfunktion eller ude i forretningen.

Bliv klædt på til at være positiv medspiller i compliancearbejdet. Du får god viden både om hele regelgrundlaget og om praktikken med udførelse af compliance i forskellige forretningsområder, bl.a. hvidvask, kredit og persondata.

Der vil være holdundervisning, gruppearbejde og cases. Underviseren har selv stor praktisk erfaring med compliance i både store og mindre pengeinstitutter.

Efter  gennemførelse af kurset står du stærkere i dialogen med din næste arbejdsgiver om, hvad du kan og ved om Compliance.

Varighed 2 dage

Kurset foregår den  18-19. maj  2020 kl. 9-15 hos Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K

Underviser på kurset er Astrid Thomas fra Astrid Thomas Consulting.

Vi  gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, og at det er et lukket kursus, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator