DevOps og Cloud i praksis

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 40
Tilmeldingsfrist: 22.05.2020

Morgenmøde: DevOps, som har haft en del medvind, er et af de mange bud på, hvordan man kan gribe udfordringerne omkring kravene til digital innovation og hyppige IT-leverancer an på.

Formålet med DevOps er at sikre en mere sammenhængende og effektiv it-organisation og samtidig at eliminere den silo-tankegang og de kløfter, der tidligere har præget mange organisationer – men det er nemmere sagt end gjort. Højere hastighed og kvalitet i udvikling samt hurtigere udrulning af software er de primære gevinster, man går efter med DevOps.

På dette arrangement bliver en række konkrete cases præsenteret og samtidig italesættes nogle af de organisatoriske og udviklingstekniske prioriteter, der skal på plads for at opnå de gevinster, som DevOps lover.

Christian Møller, Co-founder af Cvation

Christian har en Master i Engineering & Computing fra DTU. Christian viet sin karriere til at udvikle, levere og sælge teknologitjenester og softwareløsninger til klienter. Hans erfaring spænder over et bredt spektrum - fra teknologiarkitektur og softwareudvikling til forretnings- og IT-strategi, salgssalg og marketing. Derudover har Christian, som iværksætter, medstiftet flere succesrige start-ups, der leverer tjenester og softwareprodukter til internationale markeder.

Du kan læse mere om Christian Klik her

Der vil være morgenmad fra kl. 8.30

Arrangementet afholdes i samarbejde med DANSK IT. Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger vil blive videregivet til DANSK IT, som sender en mail med praktiske oplysninger inden arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator