Virtuel konference: Automatisering i den finansielle sektor

Dansk IT, Vermundsgade 38 C, st. tv., 2100 København Ø
Dato: 28. april 2020 kl. 12:00 til 28. april 2020 kl. 17:00
Pris: 1.000,00 kr.
Ledige pladser: 70
Tilmeldingsfrist: 27.04.2020

Virtuel konference: Til den årlige Finans IT konference sætter vi fokus på automatisering i den finansielle sektor.

Automatisering er et begreb, der har bredt sig overalt de seneste år – ikke mindst i den finansielle sektor. Mange former for automatisering baserer sig på modne, hvis ikke ligefrem ældre, teknologier, og nyt kommer til som Machine Learning, AI og ikke mindst data. Den amerikanske finansielle sektor har i dag ligeså mange ansatte som for 50 år siden – automatiseringer og teknologier uanset. Det er derfor enormt vigtigt at fokusere på, hvordan vi kommer til at bruge automatiseringen som løftestang frem for en genvej til pensionen.

På denne halvdagskonference får du direkte adgang til nogle af branchens skarpeste bud på hvor automatisering er på vej hen. Vi giver plads til denne vigtige debat, for at undgå fejlinvesteringer og satsninger i den forkerte retning. Programmet er sammensat med både cases, hands-on og workshops, som vil gøre dig klogere på både bump og barrierer på vejen mod en automatiseret finansiel sektor.

28. april 2020

Kl. 12.00-17.30

Dansk IT

Vermundsgade 38C

Ikke-medlem: 499,- kr.

Hos Dansk IT

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Camilla Hofmann Caspersen

Kursusadministrator