Investeringer i et turbulent marked

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 17. marts 2020 kl. 08:00 til 17. marts 2020 kl. 09:15
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 75
Tilmeldingsfrist: 03.03.2020

Morgenmøde: Skal du have flest aktier eller obligationer i din portefølje af investeringer, og hvilke regioner, sektorer, temaer og obligationstyper har aktuelt det højeste potentiale for attraktive afkast?
Det er kernen i Henrik Drusebjergs arbejde som chefstrateg i Danske Bank. Og det er en linedans med Trump handelskrig, brexit, udviklingslandenes op- og nedture og i en verden, hvor obligationernes afkast byder på et minus, med mindre man kan eller tør lidt mere. Få Henrik Drusebjergs helt friske analyse af en verden i forandring og et udfordrende investeringsmarked. Ole Krohn er ordstyrer og der er rig lejlighed at være med i debatten med spørgsmål og kommentarer.

Kl. 7.30 Morgenmad

Kl. 8.00 Arrangementet går i gang

Kl. 9.15 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Henrik Drusebjerg

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator