AFLYST: Hvorfor skal jeg lede mig selv?

Hotel Vejlefjord, Sanatorievej 26, 7140 Stouby
Dato: 11. maj 2020 kl. 17:00 til 11. maj 2020 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 50
Tilmeldingsfrist: 09.04.2020

På dette gå-hjem-møde får du et klarere billede af, hvad selvledelse er, og konkrete input til, hvordan du bliver bedre til at lede dig selv.

Selvledelse har i mange år været et tema både i litteraturen og i mange organisationer, men hvad vil det egentlig sige at lede sig selv, og er det overhovedet vigtigt at kunne det? Er det ikke lederens ansvar at lede?

Vi tager fat i, hvad det konkret handler om, når man skal lede sig selv. Hvilke muligheder det giver dig som medarbejder, og hvilke faldgruber der kan være, når man i højere grad selv tager ansvaret. Vi ser også på, hvilke krav selvledelse stiller til lederne, og hvilke krav du kan stille, når du skal lede dig selv. Endelig diskuterer vi, om man overhovedet kan forlange, at medarbejdere skal være selvledende.

Som deltager får du

• et klarere billede af, hvad det vil sige at ”lede sig selv”
  • forståelse af, om det er vigtigt at kunne lede sig selv – og i givet fald hvorfor
  • perspektiver på, om krav om selvledelse er rimelige, og hvilke muligheder og udfordringer der er, når man skal lede sig selv
  • konkrete input til, hvordan du bliver bedre til at lede dig selv

Oplægsholder

Torsten Laursen fra Qant har lang erfaring med ledertræning, coaching af ledere og undervisning i væsentlige ledelsestemaer og har selv en baggrund som leder på flere niveauer. Som virksomhedsrådgiver arbejder han med ledelses- og forretningsudvikling i en lang række offentlige og private organisationer.

Kl. 16.30 - 17.00: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30: Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00: Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Torsten Laursen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator