Ny viden på en time - Få indblik i fremtiden for blockchain

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 22. april 2020 kl. 08:00 til 22. april 2020 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 48
Tilmeldingsfrist: 08.04.2020

Morgenmøde: Kim Peiter Jørgensen vil i oplægget fokusere på udviklingen af blockchain og give eksempler på, hvordan blockchainløsninger kan påvirke samfundet. Kim Peiter Jørgensen introducerer kort blockchain, og hvorfor det er smart. Han viser eksempler på områder, hvor blockchain allerede anvendes, og hvilke områder der med fordel kunne indføre teknologien.

Kim Peiter Jørgensen vil også give sin vurdering af, hvordan blockchain kan skabe værdi, og hvor blockchain bidrager med noget nyt? Han gennemgår resultater fra en undersøgelse af udvalgte branchers brug af blockchain, som European Blockchain Center gennemførte i 2018/2019. Endelig får du indsigt i hvilke kræfter i samfundet der støtter eller modvirker implementeringen af blockchain.

Oplægsholder

Kim Peiter Jørgensen har ledet IT-projekter i mere end 30 lande, næsten altid med værdiskabelsesvinklen. Siden 2015 har han været en del af European Blockchain Center på IT-Universitetet under professor Roman Beck. Centret er verdensledende inden for blockchain og er i kontakt med næsten al væsentlig global aktivitet på området.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kim Peiter Jørgensen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator