JN Data - Hvordan bliver verdens mest lykkelige folk også verdens fucking flinkeste folk? - Roskilde

JN Data, Havsteensvej 4, 4000 Roskilde
Dato: 25. marts 2020 kl. 17:00 til 25. marts 2020 kl. 19:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 40
Tilmeldingsfrist: 23.03.2020

Finansforbundet NYKREDS inviterer

Hvordan bliver verdens mest lykkelige folk også verdens fucking flinkeste folk?

Flere år i træk er vi danskere blevet kåret som verdens lykkeligste folk. Men prøv så lige at stå i kø i Fakta en mandag eftermiddag, eller kør dig en bytur i myldretiden. Så er danskerne pludselig ikke så flinke, og mangler især overskud og tålmodighed overfor hinanden.

Med foredraget giver Lars AP et inspirerende, underholdende og lærerigt foredrag om, hvorfor vi danskere vælger at være mugne. Her får i overraskende eksempler på og værktøjer til, hvordan vi danskere kan blive endnu flinkere. Det gælder både på arbejdspladsen, men også derhjemme eller endda ved busstoppestedet.

Fucking Flink er takt og tone 2.0, og Lars AP er en mand med en mission: At gøre danskerne til verdens flinkeste folk.

Om Lars AP

”Respekter at sekretæren ofte får bedre idéer end direktøren. Og husk at flink avler mere flink”.

Lars AP har en fortid som kreativ strateg hos reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners, og han har siddet som medlem i politikeren Connie Hedegaards klimapanel for ildsjæle. Han er kendt for at skabe en så god stemning i rummet, at fyrfadslysene selvantænder.

Han står bag bevægelsen og bogen “Fucking Flink” og har med sit formidable overskud og ægte flinkhed fået over 150.000 mennesker med til at gøre Danmark til verdens flinkeste land. Og nu kan det blive din tur!

Medlemmer af Finansforbundet NYKREDS skal tilmelde sig her på siden.

Du kan ikke tilmelde dig via mail.

Hvis du ikke er medlem af Finansforbundet NYKREDS, men ansat i JN Data kan du tilmelde dig via mail til nykreds-mail@nykredit.dk. Skriv ”Lars AP” i emnelinjen og husk at skrive om du ønsker ”sandwich to go”! *)

Onsdag den 25. marts 2020  • JN Data, kantinen, Havsteensvej 4, 4000 Roskilde

kl.              16.30              Ankomst hvor vi byder på kaffe og kage

kl.              17:00              NYKREDS orienterer

kl.              17.30              Biopause

kl.              17:45              Lars AP: ”Fucking flink – hvordan bliver verdens lykkeligste folk også verdens fucking flinkestefolk?

Ca. kl. 19.30                    Tak for i aften med ”sandwich-to-go”

*) Med din tilmelding giver du samtidig accept til, at Finansforbundet må kontakte dig efterfølgende med henblik på et eventuelt medlemsskab. Vi tilbyder netop nu 3 måneders kontingentfrit medlemsskab - læs mere på finansforbundet.dk/blivmedlem

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Bente Plambeck Geertsen