LinkedIn kursus formiddag

Pris: 0,00 kr.
Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 10.01.2020

Kursus for ledige og fratrædende:
På kurset vil du lære, hvordan du anvender LinkedIn i det daglige, så du med fordel kan anvende de mange muligheder, der er for at promovere din profil bedst muligt.
På kurset vil du arbejde med din egen profil, så når du går fra kurset, er du kommet godt i gang og kan selv arbejde videre.

Emner:
LinkedIn – hvordan bruges det, til hvad bruges det og hvorfor

• Hvilke forbindelser kan jeg få på LinkedIn
  • Hvordan bruger jeg LinkedIn
  • Hvordan er jeg kreativ på LinkedIn
  • Do and Donts
  • Udfyldelse af egen profil
  • Tilmelding til og brug af grupper
  • Gennemgang af indstilling - f.eks. til notifikationer og beskeder fra LinkedIn
  • Vise Finansforbundets muligheder for Support til LinkedIn og CV/Ansøgninger

Varighed:
3 timer

Forudsætning:
Rutine i brugen af egen PC/tablet og internettet.

Egen LinkedIn konto (bare den er oprettet)

Underviser er Malene Staugaard Sturm.

Medbring egen PC/tablet m.m. med adgang til WI-FI.

Har du behov for hjælp til at komme på WI-Fi eller til oprettelse af LinkedIn kontoen, må du møde op ½ time før kurset  starter. Skal du have hjælp til LinkedIn kontoen, er det desuden en forudsætning, at du har en mailadresse og kan læse dine mails på kurset. Bruger du tablet, er det en fordel ikke at have installeret LinkedIn app'en, da vi skal bruge web-versionen af LinkedIn for at kunne redigere profilen.

Vi gør opmærksom på, at navn-, cpr.nr.- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator