Ny viden på en time - Sådan udvikler du et agilt mindset - 12 konkrete råd på en time - også livestreaming

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 06. maj 2020 kl. 08:00 til 06. maj 2020 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 40
Tilmeldingsfrist: 04.05.2020

Morgenmøde: Professor Claus Nygaard holder et foredrag om, hvordan man udvikler et agilt mindset i en virksomhed. Han introducerer kernen i agilitetsteorien og giver 12 konkrete råd til at udvikle et agilt mindset, som konkret skaber mere agilitet og innovationskraft virksomheden.

Agilitet er et af de nye buzz-words. Flere og flere taler om at blive mere agile. Behovet for agilitet kædes især sammen med innovation fx inden for fintech, men virksomheder har også en daglig drift, som kræver opmærksomhed, og en kerneforretning, som fortsat skal effektiviseres.

Så hvordan kan man effektivisere driften og holde orden i eget hus, samtidig med at man øger innovationskraften og kommer foran konkurrenterne?

Agilitet i hele virksomheden

Hvis virksomheden vil øge innovationskraften og komme foran konkurrenterne, kræver det, at den udvikler et agilt mindset. Det betyder, at den målrettet skal tænke agilitet ind i produktionen, organiseringen, i ledelsen, samt i selve strategien. Både i sin problemidentifikationer, problemløsninger og effektmålinger.

Det får du med hjem

• indblik i agilitetsteorien (5 typer af agilitet)
  • indblik i, hvordan agilitet tænkes ind i produktion, organisation, ledelse og strategi.
  • 12 konkrete råd til, hvordan du allerede i morgen kan starte udviklingen af et agilt mindset og dermed øge innovationskraften i din virksomhed.

Tilmelding / Livestreaming

Du kan deltage ved enten at møde op på dagen, eller du kan tilmelde dig livestreaming og få tilsendt et link ca. 2-3 dage før arrangementet. Du skal sidde foran din computer, når arrangementet går i gang, og du kan kun se arrangementet i det tidsrum, det holdes.

Oplægsholder

Claus er professor, ph.d. og direktør hos cph:learning & executive director hos Institute for Learning in Higher Education. Claus Nygaard har siden 1995 udviklet og afholdt lederuddannelse for danske og udenlandske virksomheder. Han har modtaget FUHUs undervisningspris som bedste underviser på CBS. Har modtaget flere internationale priser for forskning og formidling. Claus har udgivet mere end 140 bøger, kapitler og artikler.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Claus Nygaard

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator