MAB uddannelse - modul 1

Ledige pladser: 17
Tilmeldingsfrist: 01.03.2020

Finansforbundets MAB-uddannelse

Formålet med Finansforbundets MAB-uddannelse er, at uddanne kompetence MAB'er i den finansielle sektor.
Uddannelsen er udviklet med henblik på at give dig som MAB de rette faglige og personlige kompetepncer til at indgå i bestyrelsesarbejdets på lige fod med de øvrige medlemmer.

Uddannelsen hviler i høj grad på udvikling af personlige egenskaber og dannelse af et teoretisk fundament, der kan bidrage til at give en anerkendelse og inddragelse af MAB'ernes unikke organisatoriske indsigt.

Finansforbundets MAB-uddannelse bygger ovenpå den faglige viden som MAB'er besidder qua deres uddannelsesbaggrund og deres bestyrelsespost. Endvidere bygger Finansforbundets MAB-uddannelse ovenpå den lovpligtige grunduddannelse for bestyrelsesmedlemmer i og med, at MAB'ernes nyerhvervede viden bliver operationaliseret og gjort anvendeligt i et MAB perspektiv.

Alle MAB'ere i Finansforbundet kan deltage på uddannelsen også selvom man endnu ikke har taget den lovpligtige grunduddannelse.

Uddannelsen er opbygget af to moduler:

Modul 1: Den 16. - 17. marts 2020 - Personlig gennemslagskraft og beslutningsbetragning v/Rikke Østergaard

Modul 2: Den 15. - 16. april 2020 - Økonomi og politik v/Caspar Rose og oplæg v/Bente Overgaard
Modul 2b: v/ Bente Overgaard

Ved tilmelding til modul 1 er du automatisk tilmeldt modul 2.

Der er i forbindelse med uddannelsen bestilt overnatning til dig, ønsker du ikke at overnatte bedes du kontakte os med besked her om.

Ved tilmelding giver du samtykke til at vi må dele oplysninger om navn, arbejdsplads, og e-mail adresse til undervisere og kursussted.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Camilla Striib Wollny-Jensen

Kursusadministrator