Ejendoms- og skatteregnskab

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 14
Tilmeldingsfrist: 02.02.2020

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

Forløbet er et fag i ejendomsadministratoruddannelsen og giver deltagerne kompetencer til at varetage den daglige bogføring og afstemning af ejendomsregnskaber og de specielle regnskabsmæssige funktioner, der optræder i forbindelse med administration af ejendomme.

Derudover bliver deltagerne i stand til at anvende regnskabstekniske redskaber og foretage afskrivninger. Det gør dem i stand til at vurdere, hvorvidt en årsrapport lever op til bogførings- og årsregnskabsloven, og hvorvidt den skattepligtige indkomst lever op til skattelovgivningen og de skattemæssige regler.

Tidspunkt:

3/3 - 17/3 - 31/3 - 14/4 - 28/4 - 19/5 kl. 9.00-16.00

Eksamen (4 timers skriftlig) den 3. juni 2020 kl. 14-18

6 undervisningsdage + eksamen 10 ECTS

Forplejning:

Kurset er uden forplejning.

Vi gør opmærksom på, at navn-, cpr.nr.- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator