NYA - Gør din chef til din allierede

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 46
Tilmeldingsfrist: 22.03.2020

Gør din chef til din allierede

Gå-hjem møde for Network of Young Academics (NYA) har fokus på at lede opad, og på hvordan du skaber den bedst mulige relation til dine chefer.

Mange har den opfattelse, at ledelse kun kan gå én vej, nemlig nedad i organisationen. At ledelse kun er noget, man udøver over for sine medarbejdere. De færreste er klar over, at ledelse kan gå i andre retninger og ved ikke, om de kan eller må lede opad. Men sandheden er en anden.

På eventet får du inspiration til, hvordan du udvikler en tillidsfuld relation til din chef – eller chefer. Det handler blandt andet om at forstå din chefs præmisser og afklare, hvilke forventningerne der er til dig som medarbejder. Du får også ideer til, hvordan du leder opad på en måde, hvor du udtrykker dine holdninger og arbejder for at sikre gode vilkår for dig og dine kolleger - samtidig med at du er loyal over for din chef.

Dit udbytte

• Bedre forståelse for, hvilke barrierer der er for ledelse opad
  • Nye perspektiver på, hvorfor og hvordan du kan lede opad
  • Konkrete metoder til at skabe den bedste mulige relation til din chef
  • Inspiration til, hvordan du balancerer det at udfordre systemet og samtidig være loyal
  • Mulighed for at sparre med kolleger om, hvordan I konkret styrker jeres relationer opad i organisationen.

Eventet henvender sig til både medarbejdere og mellemledere.

Oplægsholder

Oplægsholderen er erhvervspsykolog Lene Flensborg. Lene arbejder med talent- og ledelsesudvikling. Hun har skrevet bogen 'Ledelse opad – gør din chef til din bedste allierede' (Akademisk Forlag).

Om Network of Young Academics – NYA

NYA arbejder for at skabe et fagligt og socialt netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

• Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)
  • Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, bliver du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Konsulent