PRINCE2 Foundation - Kick off

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 15
Tilmeldingsfrist: 20.01.2020

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

PRINCE2 er en internationalt anerkendt projektledelsescertificering og –metode, som har fokus på at sikre, at projekter gennemføres hurtigt og effektivt. Kurset er for dig, der ønsker anerkendte værktøjer, så du kan planlægge, organisere og styre et projekt effektivt fra A-Z. Det er APM-akkrediteret og derfor en hurtig, sikker og effektiv vej til at opnå certificering i PRINCE2.

Metoden er særligt rettet til dig, der professionelt arbejder med – eller gerne vil arbejde med – projekter i dit daglige arbejde. Kurset er case-baseret, og det giver en sikker indførelse i metoden og værktøjet PRINCE2.

Du får relevant viden til sikkert at styre et projekt. Du bliver guidet gennem arbejdsgangene i et projekt og får en forståelse for en struktureret tilgang til projektledelse. Du lærer at håndtere en konkret business case og dens interessenter – både interne og eksterne – samt at levere projektet til tiden og inden for budgettet.

2 timers kick-off + selvstudium på ca. 40 timer + 4 undervisningsdage

Datoer:

Kick off 6/2 kl. 13-15. Undervisning: 26/3 - 31/3 - 2/4 - 3/4 kl. 9-16

Forløbet er inkl. forplejning og materialer.

Vi gør opmærksom på, at navn-, cpr.nr.- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator