Brug din ubevidste intelligens – og bliv stærkere, gladere og mere kreativ på jobbet

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 18. marts 2020 kl. 17:00 til 18. marts 2020 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 34
Tilmeldingsfrist: 02.03.2020

Gå-hjem-møde: Dine natlige drømme er et direkte udtryk for din ubevidste intelligens. Du lærer at etablere forbindelsen til din ubevidste intelligens, så du bliver bedre til at bruge dine gode ideer og din evne til at løse problemer på en kreativ måde. Du vil også lære at bruge din ubevidste intelligens til at brænde stærkt igennem på jobbet.

Google er resultatet af en natlig drøm, som stifter Larry Page havde. En drøm han i øvrigt kunne huske og skrev ned. Har du lige nu god kontakt til din ubevidste intelligens – dvs. er du god til at huske dine natlige drømme? Hvis ikke kan du være sikker på, at du hver eneste dag taber mange rigtig gode løsninger og ideer på gulvet på arbejdet og i det private. Heldigvis kan du meget let genetablere forbindelsen til din ubevidste intelligens, og det handler ikke alene om at skrive drømmene ned.

Gode ideer og kreativ problemløsning er dog slet ikke det eneste udbytte af at udnytte din ubevidste intelligens mere aktivt. Også på det mere psykologiske og adfærdsmæssige plan er der rigtig meget at hente ved at tune ind på din ubevidste intelligens. Noget, som vil hjælpe dig til i langt højere grad at brænde igennem på arbejdet. Og måske du godt ved det; du har utroligt meget at byde på. Men
er du som de fleste, så kan du til gengæld gå rundt med en følelse af, at du gemmer dig lidt.
Putter dig i mængden. Du er med andre ord bange for at være så god og fantastisk, som du er!

Din ubevidste intelligens –dine natlige drømme – ved, hvor meget du har at byde på. Ved, hvor helt igennem fantastisk du er. Tidligere præsident Barack Obama bruger sin ubevidste intelligens præcis på den måde, du lærer i dette foredrag. Og på den måde står han meget stærkere i rollen som leder, far – menneske!

Vi glæder os til at byde dig velkommen til denne spændende og anderledes aften!

Om Michael Rohde:

Michael er cand.merc. og bachelor i psykologi, og forsker i drømme og ubevidst intelligens ved Lund Universitet.

Han har haft en længerevarende karriere først i medicinalindustrien (amerikanske Eli Lilly), dernæst i konsulentbranchen (kursusvirksomheden Mannaz), hvor han har undervist i ledelse og projektledelse.
Han er en stærk formidler – hvorfor han også af Berlingske Nyhedsmagasin har fået en talentpris – netop for sine formidlingsevner.
Michael udgav i 2015 bogen ”Sådan forstår du dine drømme” på Dansk Psykologisk Forlag.

Kl. 16.30 - 17.00: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Sandwich

Kl. 19.00 Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00 Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Michael Rohde

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator